Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Öncü Keçeli, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Ermenistan ile 2022 yılından bu yana sürdürülen normalleşme süreci kapsamında güven artırıcı adımların devam ettiğini belirtti.

Keçeli, iki ülke arasında doğrudan ticaretin başlatılmasına ilişkin teknik ve bürokratik hazırlıkların tamamlandığını duyurarak, ortak sınırın açılmasına yönelik çalışmaların ise sürdüğünü ifade etti.

Yeni düzenleme ile birlikte Türkiye’den üçüncü bir ülke üzerinden Ermenistan’a giden veya aynı güzergah üzerinden Türkiye’ye gelen malların nihai çıkış ve varış noktalarının resmi belgelerde “Ermenistan/Türkiye” şeklinde yazılabilmesinin mümkün hale geldiği belirtildi.

Özel İtalyan Lisesi'nde grev sonrası işten çıkarma!
Özel İtalyan Lisesi'nde grev sonrası işten çıkarma!
İçeriği Görüntüle

Açıklamada ayrıca Türkiye’nin, Güney Kafkasya’da kalıcı barış ve ekonomik iş birliğinin geliştirilmesi yönündeki çabalara katkı sunmayı sürdüreceği vurgulandı.